Tjing

Söndag igen och jag har varit obeskrivligt trött efter gårdagens festligheter hos kära Catrin. Det hela slutade på krogen, första gången på myyycket länge!

Vi hade riktigt roligt och trotts att jag inte var så peppad att gå ut var det roligt att träffa på lite kända ansikten!!

Att barnen förkortade min sovmorgon rejält ska jag inte sticka under stolen med. MEN som just de tillsammans med Leia lyfte min dag. Vi fick rå om Leia själva och gick mysprommis på stan, tittade på alla ljusen och fikade på Barista!

Agnes, hon roar sug numer med att rulla från både rygg till mage och mage till rygg! Livet har tagit en helt ny vändning med andra ord och hon gillar det skarpt! Vi hittade henne under fåtöljen här om dagen. Minuterna innan låg hon på rygg i gymmet..

Lägger även upp ngr bilder från bibblan i fredags innan kompishäng med Leia och hennes Milo och Bianca.

God natt!

1 farmor:

skriven

Jag döööör av längtan!! Kom snälla julen kom, så vi får träffas!!!

2 mormor:

skriven

Hej har inte träffat dessa juveler på 14 dagar och tycker DET är superjobbigt! Skäms på mig!
Förstår att det är jobbigt!
Kram

Kommentera här: