Hallo ballo!

Inga krav att berätta allt som hänt sedan sist. Bara en plötslig lust att skriva! Så ska bloggen vara.
 
Alma har haft sin första dansföreställning för Danceworld! Oj så pirrigt innan men ack så roligt ..... "Jag önskar jag var förkyld!?" "Kan jag få vara på scenen igen mamma?!" Kommentarer före respektive efter showen.
 
Agnes nya partytrick är att stå på huvet i soffan. Alma påpekade att Agnes kan något som hon inte kan, fastän Agnes är yngre. Lillasyster lystnade och växte typ en meter! "Mamma jag kan stå på huvet men det kan inte Alma!!".
 
Full rulle inför julen med betyg, glöggmys, Lucia, julklappar o.s.v. Men jag gilla`t. MYCKET! Kära älskade gamla grannar är åter grannar till allas stora lycka och de små tjejerna är plötsligt så stora. Kärlek, kärlek, kärlek! Just nu är jag så lyckligt lottad att jag blir rädd för att något ska gå sönder.
 
 
Madicken och Elisabeth på taket...
 
 
Goskväll!
 
 

Kommentera här: