häljen

Från lyx- make over till skogsaktiviteter, så har min helg sett ut...

Make up stores Lisa gjorde denna förvandling!!!


FINA Catrin blev ännu finare


Lika så Malin


Allt medan Jennie, stjärnan Lisas syster, fick nöja sig med sitt vardagliga snygga face!


På kvällen hängde vi i Lisas lägenhet och begav oss sedan till THE PLACE in Sundsvall City by night OOOOSCAAAAAR!


TACK alla fina ni för en superbra och rolig 30-årspresent!
Magmusklerna har nu fått sig en omgång av skratt. Det var dessutom en FRÖJD att få sminka sig med nytt bra smink i morse.


Från nattliv i City Sundsvall till lantliv i skogen..


Jakten har börjat!

Jag agerade god flickvän och följde med Martin ut på sjön för fiske. Mysigt i lagom dos! Idag riktigt skönt.


Den som drog upp fiskarna var jag. Först en gädda.

Sedan sa jag till Martin att det skulle vara roligt att få en större aborre någon gång. De är ju faktiskt goda! Sagt och gjort.......

700 gram aborre drog jag upp!!!
Martin blev MÄKTA imponerad och taggad att slå detta familjära rekord!

Nu sover Alma kvar i skogen för att ha en heldag med mormor imorgon när hennes förskola har stängt!
Vi laddade med MYCKET gos och kel innan vi åkte. Hon är så go nu!!!

Ny vecka med nya tag snart!

Livet är skönt just nu!


GOD NATT
1 Hanna syrran:

skriven

Åh! Vad SNYGG du blev!!!!



Syns på lördag! saknar er

2 Lisa D:

skriven

Det är så skönt att få sätta sig lite avslappnat i soffan efter en hård arbetsdag tycker jag ;)

Kommentera här: