Födelsedagspresent

Denna bro fick jag beskåda till sjöss från Ådalsbåten. Fin fin present från Dan o Maria! Om det sedan var Öresundsbron, Golden gate eller Högakustenbron den hette gör det samma i sann Lina-anda. Fint var det och mysigt och roligt hade vi!


Nästa 30-åring som fick en överaskningsfest och en GRYMT snygg tårta är fina Åsa!

Tårtan var inte bara snygg den var sjukligt god också!!!! Vid nästa halvstora evenemang måste en sådan beställas. En från festen som gjort den.


Anna-Karin tar för sig!

Både Åsa och Anna-Karin med män fick förhinder vid min fest vilket tydligen ska kompenseras med en middag och paket! KUL! Skönt att ha sådant inplanerat inför hösten. Jag är inne i ett litet höstdepp just nu. MINST en till sommarmånad vill jag ha OCH ett jobb till hösten om det nu nödvändigtvis måste bli det.

Undra hur gammal jag ska måsta bli innan jag får mitt första riktigt fasta arbete på obestämd tid??? RIKTIGT less att leva i ovisshet hela tiden. Att ständigt söka jobb tar dessutom mer på krafterna än vad man tror. För att inte tala om hur det är att komma in på en arbetsplats, trivas, rota sig och engageras för att sedan ryckas upp och och börja om på ny kula, om och om igen. Vill landa!


Har varit en sådan dag idag....


KRAM och godnatt vänner!


1 Fredrika:

skriven

kram!!!

2 Åsa:

skriven

Riktigt kul var det i fredags, tack för att ni kom och överraskade! Har du fler foton från festen vill jag gärna ha, jag tog inet ett enda :)

Kommentera här: