Världens finaste!

Här är hon vår lilla super-Alma!
VÅR (har jag fattat det?) lilla dotter som nog uppfattas större på korten än hon faktiskt är i verkligheten. Idag väger hon 1365g och är 41 cm lång. Vi har henne på vårt rum om dagarna och hon klarar sig numer utan andningshjälp. På bilderna ser ni sonden som går genom näsan.


Utseendet har hon efter mamma, eller hur ;)
1 Evan:

skriven

Men gud, va liten o söt! Axel är en liten jätte i jämförelse med Alma :D Så skönt att hon/ni verkar må bra iaf under omständigheterna. Längtar efter att höra från er :) Men känn ingen stress, jag vet precis hur de är med att man har fullt upp :D Massa Kramar!

2 Lina Rool:

skriven

Vilken otroligt söt liten tjej hon är! Det var kul att prata med dej idag, hoppas vi hörs snart igen!

Stor kram till er alla tre/Lina

3 Verran:

skriven

åååhhh

hon är ju lik dig då du var liten!!!

vad fin hon är!!!!!!! blir alldeles gråtis.



längtar SÅ tills jag får se henne!



puss

4 Fredrika:

skriven

wow, redan helt utan andningshjälp??? vilken kämpe! snacka om att hon vill hem ;) längtar tills vi ses igen.. kram stolt faster

5 Fatima:

skriven

Men OJ!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅ sååå söööT! Vilken kämpe! Ni är säkert snart hemma med henne ;D Grattis igen och hälsa Martin också!!!! KRAM!!!! (Jag har tänkt så mycket på er!!!)

6 Anna-karin:

skriven

Men vilken go'klimp. Hon var lik dig Hanna. Ser fram emot och hälsa på. kram på er!

7 Malin:

skriven

Gud så liten och söt hon är! Hoppas allt går bra för er!! kram

8 Therese Edkvist Palmestedt:

skriven

Hej Lina och Martin! Vilken underbar liten tjej ni har fått och vilket otroligt fint namn!!! Alma betyder själ på spanska, fint va? Visst är det fantastiskt att ha en liten knodd? Må så gott allihopa och vi hörs när allt har lugnat ner sig.

Bamsekramar

9 johanna & kim:

skriven

Oj så underbar hon är lilla Alma! Så söt så söt. Massa kramar till er alla

10 maria:

skriven

Får tårar i ögonen....så söt!! Hoppas ni inte behöver stanna på sjukhuset så många veckor till. Jag och A kommer hem slutet av feb/början av mars, får se om ni orkar ta emot besök! Kram Kram

11 Josefin:

skriven

Vilken söt tjej! Skönt att ni får ha henne hos er mer och mer nu! Många kramar till er alla tre!

12 Catrin:

skriven

Hej sötnosar!!



Ser nog lite av er båda i henne! Supertråkigt att jag är så förkyld just nu då... vilket jag inte varit på huuuur länge som helst! Men till veckan MÅSTE ju basseluskerna lämnat min kropp eller hur? :)

Vill så gärna träffa er! (helst Alma om jag ska vara ärlig ;))



Puss puss

Kommentera här: