Tjipp tjopp

Kalvsylta o rödbetor!
ÄGG!
Osötad tranbärsjuice från hälsokost!

...det är min melodi just nu i v 23!
När jag var liten fick jag alltid kalvsylta o rödbetor hos farmor. Perfekt fyllning för magen. En mage som nu för tiden mår oförskämt bra!!! Att man kan känna en sån lycka över att må helt ok i maggen.

Idag har det varit en låååång dag.
Skjutsade Martin till tåget som gick från öde Stöde kl 05.45.
Tog en lur hos käre farmor.
Blev väckt av mobilen. Jobb på g på Runsviks skola...
Kul men tycker inte om att måsta kliva upp tidigare än planerat.
Vilken mysig skola!!!
Kändes som jag var med i Barnen i Bullerbyn.
En klass per årskull.. i värsta gamla skolan... ja du vet Fatima. Och så små änglar till elever. Blev varnad för en klass jag hade.... varför??? Helt "vanliga" elever. Klart man får säga till ibland men skicka dit lärarn till vissa klasser i Matfors över en dag...
Efter Bullerbyn tog jag mig raskt in till stan o verkligheten.
Avklarade tre ärenden och en väggmålning!

Dödstrött och helt kalsyltenyäten sitter jag nu här efter en tjuvlur framför televisionen!

Men inte så länge till...

GONATT 

ZZZ zzz ZZZ

1 Fatima:

skriven

Ååååå jaaa Runsvik!!!! =D När ska vi ses?

2 Lotta W:

skriven

Aha, det var du som fick rycka in :) Jag tackade nej och hade sovmorgon. Jag är inte så förtjust i runsvik faktiskt, men det beror nog mer på personalen än på eleverna. Tacka vet jag Lucksta :)

Kommentera här: