Frär, host, nys stamp


Såklart att man blir simage356mittad!
Lite feber och MYCKET näsa..
Alltid ska näsan va det värsta för mig.
Snyter mig HELA TIDEN och har sår!!

Och här i Stockholm är det vår som jag sagt till er där hemma!
En vår som mötte oss med minusgrader, snö och blåst!
Ni Sundsvallare vet ju att kylan är värre här.. fuktigare, kallare.. DÖDLIGARE eller vad sjutton det nu är folk säger.
Brrr ända in märg, ben och tarm!!

Trots förskyldning var jag tvungen att ge mig ut i kylan idag.
Samma sak imorn. Kl 9 ska jag va i plugget!
Jag tror jag går till stallet i stället.. stallet i stället.. stallet i stället
Minns ni den låten haha!

När jag ändå är igång och klagar..
Timrå suger räkpung som Martin skulle säga!!

MEN, lid inte med mig gott folk, de där stackars räkorna har det värre!!!!!!!
De måste vara rätt små de där kulorna..

image355
Kyss

Kommentera här: