Bilder

Jo det är sant, tar nu tummen ur örat och gör slag i saken!

Vi börjar med bilder från Martins pärons landställe.
Det är Annica som stotlt poserar med gräsklipparen.



Caroline och lilla Mathilde


Utgång med Matforsbrudar


Idol hos Tessan, jag vill ha hennes lägenhet och suroundljud


Hos Martins faster.
Chrille och Jenny, Martins kusin. Kunde inte låta bli! Och så Annica


Kusin och Maria


Och så sist men inte minst några godingar från i söndags.
Missade att ta kort på Catherine och magen hur jag nu kunde göra det


Jaa, det var det.
Nog tar jag kort alltid, gäller bara att lägga ut dem ibland också!

Nu ska här pluggas.

Kramelikram
1 mammis:

skriven

fina bilder, mera

2 Catherine:

skriven

Hej på dig!
Det var väl tur att jag inte fastnade på någon bild i söndags. Känner mig inte särskilt vacker just nu :)!!
Allt bra annars? Hörde att Martin tog ett tidigare flyg hem. Olle sitter väl i Oslo nu kan jag tänka mig!
Ta hand om dig!
Kram

3 Anonym:

skriven

VEM ÄR MIFFOT I SVART HÅR????? (hahahahahahaha)

4 Anonym:

skriven

VEM ÄR MIFFOT I SVART HÅR????? (hahahahahahaha)

Kommentera här: