Pluggelipluggeliplugg

Sitter här i soffan och jobbar på fältarbetet om skällsord.
Snart kommer jag väl få ticks och skrika ut HORA FITTA och liknande.
Smällar man får ta.

Imorse väcktes jag och Martin av Felix vid fyra, fem tiden på morgonen.
Kanske var det snarare Martin som väckte mig och sa att jag skulle gå och säga till Olle och Catherine att de inte behövde stanna med honom i sovrummet för våran skull. Tackar tackar.
Sen var jag i alla fall klarvaken fast jag låg vaken länge innan jag somnade igår. Catherine blev imponerad av mig skrev hon på bloggen.

Jag och Martin gjorde dock ett försök till o dra oss kvar i soffan. Men vi gav upp efter att Felix två gånger lyckats sätta på Magnus Uggla på sterion varpå han guppade till i nån slags dans. Haha gotroll!

Under tiden Felix och Felicia varit hemma och jag suttit och pluggat har de svärmat runt mig titt som tätt. Förstår inte riktigt vad som gör mig så spännande när jag sitter här som århundradets tråkigaste peron och knappar på datorn. Kanske är det just datorn som är rolig och inte jag. Tur att de inte kan läsa vad jag skriver om. Frågade Catherine om betydelsen på ordet slyna för en stund sen.

Nä ska fortsätta ett tag nu när de sover.

Martin var tvungen att åka tillbaka till Oslo i eftermiddag. Tråkigt. Jag åker på fredag. Vill inte bo där buhuuu. Vi känner ju inte en kotte.

IIIIIIIIIII, kissar på mig.

Kram
1 mammis:

skriven

HEJ lillöra!Längtar efter dig!I morgon åker jag på chefsutb till Hussborg.Packar nu.Känns konstigt med pappis födelsedag ingen av er hemma.Men sånt är livet ni är vuxna och har egna liv.GUUUD låter som jag ger er dåligt samvete så är det inte!!!!
Vi har haft det mysigt i kväll!!LOVE YOU!

Kommentera här: