Godmorgon!

Ännu en dag i solsken i Trondheim, och jag måste sitta inne och plugga. Känns sådär. Undra vad Catherine och barnen gör! Nä, sånna tankar få slås bort för imorn ska examinationsuppgiften in! Imorn åker vi också till Sundsvall. Ska bli skönt, även om mer plugg väntar. Lite mer ledig kan jag nog vara iallafall.

Tisdagen, då jag bloggade sist, blev en jättehärlig dag och kväll. Satte igång och pluggade tidigt och fick mycket gjort. Var nere hos Cathrine vid två och på eftermiddag/kvällen gick vi en promenad allihop med Martin och Olle inkluderade. Vi var inne i gallerian vid torget och kikade och tog vägen via Bakklandet, som är så mysig, tillbalka. Framme vid vårat område lekte vi bland gungorna. Måste passa på och följa med dit fler gånger då barnen är med så jag har en ursäkt för o leka av mig. Den stora spindelgungan ägde! När vi kom hem var klockan mycket och efter en dusch la vi oss i sängen med nytvättade lakan. MMMMMM wonderfull! En balsam-för-själen-dag.

Malous program har visst börjat igen. Ska bara se det här inslaget om de som spelat med i Astrid Lindgrens filmer som barn. Sen ska jag vara duktig!

image94

image95
1 anna wintour:

skriven

gud vilka vackra hus och stad du bor i lycko dig

Kommentera här: