Oslo Stockholm Sundsvall

Tre städer som jag vistats i idag, onsdag.
Phu. När ska vi någongång få landa och stanna på ett och samma ställe.
Fick sitta o vänta på tåget till Sundsvall lääänge, 55 minuter försenat var det. Några timmar tidigare ropades mitt namn ut på Oslos flygplats. Trodde att man senast skulle infinna sig vid gaten en kvart innan avgång, det visade sig vara en halvtimme. Behöver jag skriva att det är typiskt mig.

Låter jättekul med en klassblogg Lotta!!!!! Det borde väl bara vara att låta alla ta del av användarnamn och lösenord. Mailar dig om bilderna.

Nu ska jag intaga den bästa ställningen av alla ställningar. Den sovande. Var den infinner sig återstår att se. Hoppas på sängen. Finns en risk att jag inte hinner  dit.

Godnatt på er alla
1 Evan:

skriven

Tjing, Äru hemma i stan nu? Hur länge i så fall? Hinner vi ses? *kram*

Kommentera här: