Lite tid över

Väntar på skjuts på jobbet och orkar inte göra någon nytta!
En lång dag och magen som skriker efter mat gör sitt. Skruttan får också en lååång dag på förskolan. Vissa dagar blir det så.

Annars tar jag en dag i taget med jobb och mage.
Trivs som fisken i vattnet på gymnasiet just nu och får förlängt vikariat en liten bit i taget. Framtiden som lärare är som vanligt oviss alltså. Men jag är glad att jag är här nu.

Magen växer och jag mår inte lika illa men är fortfarande sjukskriven 50% då jag skulle bli tvungen att gå tillbaka o jobba den tiden på förskolan annars. Det klarar jag inte just nu. Förstår inte riktigt hur det skulle gå ihop annars heller.

Alma har fyllt tre!
-Treårstrots?
-Ja.

Men vi älskar na ändå flickebarnet. Vore värre om hon inte hade något trots alls!

Bilder kommer!

1 Eva:

skriven

Hej,



Har ni varit på ultraljud nu, såg allt bra ut och vilket datum fick ni? Kram till er!!

2 Fredrika:

skriven

:) ses snart!

Kommentera här: