Helg var det här...

....och en till unge är på väg!

Men det har väl ingen missat vid det här laget... Fråga mig inte vilken vecka jag är i. Vi räknar att jag går in i v 13 idag men det är ytterst osäkert. Det var planerat och vi är glada men det gick minst sagt fortare än sist så lite överaskande blev det.

Mår dåligt men inte lika dåligt som förra gången.
Har varit sjukskriven ett tag nu och kommer vara det en vecka till. Därefter ska jag förhoppningsvis börja på ett vik som svensklärare på 50% på byggprogrammet! Fick en jättebra känsla när jag var där och hälsade på så nu är det enda jag vill att må bättre bättre BÄTTRE!

Alma vet att det är en liten bebis där inne i magen och att det är därför inte mamma orkar lika mycket som förr. Hon är snäll och stödjer mig genom att säga att hon också mår illa och har en bebis i magen. Hon själv ska få en lillebror som heter Ville och jag ska få en lillasyster som heter Olle, säger hon.


Bjuder på en bild från när vi hängde med Almas tremänning Tyra för någon helg sedan!

När Alma väl kunde slappna av lekte de jättebra ihop!!!

SÖTA precis som sina mammor!

 

 

TREVLIG HELG


1 Åsa:

skriven

Grattis söta ni, det blir kul att se er imorn!

Kram Åsa

2 Johanna Granqvist:

skriven

Grattis! Å så underbart med ett syskon. Vi undrade när ni skulle berätta :-)



Massa grattis och kramar

3 jennie på thule:

skriven

Grattis!!!!!

4 Malin:

skriven

Men GRATTIS! Synd att jag inte läste detta innan jag kunde gratta "på riktigt" i söndags :( STORT Grattis igen!

Kommentera här: