Just nu

-Svärmora gör käket
-Alma sover efter att ha tagit tummen o nästan somnat i gungan här utanför
-Martin, Sanna o Chrille vet mest i "Vem vet mest"
-Danne har en trasig telefon o Maria dömer i hästsport, vi hälsar på dem snart.
-Thomas sover förmodligen än
-O jag sitter här..

På min sida då..
-Mamma o pappa saknar Alma!!!
-Anders är i Tyskland
-Hanna, lillstrumpa, är förmodligen bakis efter något dj:uppdrag på nån innekrog i Sthlm



Jag tror att jag ska lägga upp ett förslag här hemma om att Annika ska flytta hit, in i vårt hem. Effektivare kvinna får man leta efter! Min mor o svärmora tillsammans... ojojoj, vilket par de skulle bli. Inte en endaste liten skrothög skulle finnas. Mamma får också flytta hit.

Eller.. kanske inte.

Perfekt! Nu hängs tvätten upp!!!
-Annikaaa, jag tänkte på en saaak. Vad skulle du säga om....

Kommentera här: