Inringd på jobb

Detta betyder lite mer timpänning än vanligt! Bra för mig, dåligt för mamma chef..


Har haft magsjuka sedan sist!
Vilket helvete! HUR ska jag orka bli gravid igen, om det nu skulle bli så??? Tre månaders magsjuka var ingen hit och jag är helt inställd på att det skulle bli så igen.

HUR orkade jag? Egentligen gjorde jag inte det!!! Men vad skulle jag göra.. dö?

Hon till vänster här nedanför blev iaf resultatet. Visst var det värt det. Men den eventuella andra ungen.. I don`t know that kid jet! Kanske blir en jävla snorunge, närå.








Bilderna har jag snott från fotograf kusin! Alma o tremänningen Tyra i min famn längst upp. Det var snart ett år sedan vi var i Lule, där kortet togs, nu. Hänt en del sedan dess =)

Arevoir

1 Fredrika,:

skriven

Tackaaaaar! Jag anväder googles fotoprogram Picasa och det är helt gratis... Kung va?

Kommentera här: