Blidde ingen prommis..

Nix pix

Idag har jag haft en bra dag ute i skogen
Pappa firades 55 med lillstrumpa, min egna familja, mamma, farmor o Stig (katt)

SE O NJUT

Syskonhumor a la max


Ljuvlig sommaridyll en kväll i maj



Ännu mer sommar, ännu mer idyll...


Och så några på tjejen som jag vill äta upp


Nu kom de hem, min alldeles egna familj som varit o sett på hockey hos farbror Thomas.

VI MÅSTE ABSOLUT SES SNART ANNA-KARIN
Nästa helg kanske!

Nu ska jag göra nån nytta. Imorn jobb.

Gonatt






1 Anonym:

skriven

Du är bra rolig du:) ses!

2 hp:

skriven

hahahahahahahha



åh jag dör

jag döööööööööööööööör





hahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahhahahahaha



så jävla konstigt att ingen kommenterat min röv



hahahahahha

3 Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas:

skriven

Nu har jag läst ikapp lite :)

Härligt att allt flyter på med Alma, hon har verkligen vuxit sen sist jag såg henne. Hur blev det, går du i nån mammagrupp nu? Affe och jag tänker försöka smyga iväg på babysång (han är den enda som uppskattar min sång och det måste jag passa på att njuta av, haha) så hojta till om ni vill med =)

4 mammis:

skriven

Åhhhh nu längtar jag igen trotts att ni var här igår.Pappa kommer han vill att ni gör kort av dessa bilder likaså bilden i förra inlägget.Det vill ju jag också Kan bli min morsdagspresent!Kramar

5 Anonym:

skriven

Åhhhh nu längtar jag igen trotts att ni var här igår.Pappa kommer han vill att ni gör kort av dessa bilder likaså bilden i förra inlägget.Det vill ju jag också Kan bli min morsdagspresent!Kramar

6 Catrin:

skriven

Hej stumpan!



Inge kul med svallande känslor... men utan dem skulle vi ju inte veta vad glad är! Du gör mig iaf glad, och alla dina tokiga bilder- hehe!



Imorgon har jag "dejt" med din mor. Eller vi ska på stress-kursen ilag ;)

När jag kommit hem från Rhodos får ni ta och komma upp till stugan nå...



Puss o Kram

Kommentera här: