Jaaaahapp

Dags då..
o skriva nån rad.

Martin är hemma och jag är hel.
Han stannar till på måndag för då ni ska vi SE vad som finns i magen också.
Kanske ligger det två därinne o brottas!!!!
Nån som sa att om det var tvillingar i maggen mådde man ofta mer illa.......
You can only hope for it!
För det vill man väl ha... eller..

Martin sa :
-om det är tvillingar, då får man ju helt enkelt bestämma sig för att det är positivt.

Han är klok min man.

Idag hade jag kunnat strypt några ungar i skolan.
Trodde att jag hade hittat ett sätt att få ordning på de flesta kidsen.
Men....... icke sa Nicke.
Sååå.... jag fick ett psykbryt. Skrek o svor. Gjorde slag i saken o skickade ut två av dem. Måste verkställa sina hot ibland tydligen.
De såg rätt rädda ut för en stund.
Ha!!!!!!!!!!!!!

Näe ska umgås!


1 Fatima:

skriven

Ha ha ha ha!!! SVOR DU???? men LINA!!!! hahahahahhahhah!!! Jag skulle gärna vilja ha tvillingar! Jag håller tummarna för att det är två!!! Tjohohoho!!!

2 Fatima:

skriven

PS! Trodde också jag väntade tvillingar pga att jag mådde som en döööbääver lääänge!!

3 Evan:

skriven

Hur gick ultraljudet? Visst vare häftigt? :)kram

4 Fatima:

skriven

HUr kunde du missa ultraljudet gumman????... krångel med telen därför har jag inte svarat på ditt mezz.. men skall ordna snarast!

Kommentera här: