Jag tycker om att äta bajs

Tjenis där hemma i stugorna!

Gjorde ett köpklipp på outlet igår.
Alltid lika roligt!

Har nu gått och blivit kavajbrutta!
Köpte ett par gråa Lee-byxor och
jaa en kavaj för sammanlagt 500 kulers.
Kavajen hade kostat 1200
och byxorna ca en tusing.
Snickelisnackeliklabbeliklabba
om KLIPP!

Jag är ju dock ingen kavajbrud har jag trott.
Men den här var lite längre och jaa riktigt NICEIG.
Kan va snyggt med några chyrrans,
coola jeans och skor till.

Jag har börjat komma in i ungdomssnacket märker jag.


Appropå de söta små liven. Idag när vi var i datasalen och de fick grupparbeta, skulle några skriva ut lite papper. Kom inga utskrifter, var tomt med papper, fyllde på. När apparaten sätter igång och skriver ut kommer det ut ca tusen utskrifter från tidigare. På hälften av papperen står det hej, ett ord per sida alltså, och på de andra jag tycker om att äta bajs.

Vissa på skolan verkar ha missat en liten sak, DE GÅR PÅ GYMNASIET!

Men lite roligt var det måste jag ju erkänna. Martin påpekade att jag hade kunnat trycka på en knapp och avbryta utskriften. Ops, tänkte inte på det. Nu ligger det en stor bunt med papper kvar i salen med dessa vackra ord.


Nää, ska gå och äta lite bajs.

image314
Just ja, FRIDA en tidning du kan
jämföra med DN är Världens gang.














Kramelikram





1 Catrin:

skriven

Du är rolig du bajs-fia!

Kommentera här: