I make it work

Imponerande av mig!
Lyckades lista ut hur man får in många bilder.
Komplicerat var det. Undra om jag verkligen gör rätt.

Här har ni mig!
Brud a la Las Vegas. Från i helgen.

111399-15

I helgen hade Eva och Maria 25-års fest med temat Las Vegas. Jag fick den briljanta idén att klä ut mig till en grön brud eftersom folk gifter sig där. Ingen annan än jag var utklädd!! Lite glammiga bara. Inte så bara kanske. Kul vare! Lyckad tillställning Eva och Maria.

Lägger in lite flashiga bilder här nurå, ska vi se, hmmmjosådärja

Gravida Frida  och Fatima, värdinnorna, careoki, det stavas så!!!!! Dans,  Eva och Maria
                                         



I kväll har jag varit med Anna och hennes brittiska kompis!
Riktigt mysigt, lite knaggligt med engelskan emmelanåt bara. Brittan var helt coollugn och rörde inte en min när jag och Anna gång på gång strulade till det men när hon försökte sig på svenska asgarvade vi! Världen  ÄR inte rättvis. Vi åt middag på ett zebratyg på Annas vardagsrumsgolv i hennes nya lägenhet. En sjukt mysig etta med JÄTTEUTSIKT över hela stan från hennes balkongdörr. Jaa hon har balkong också, inget för höjdrädda kan jag dock säga hööögt vaaaaaaaaaar det! Lägenheten ligger på Mariaberget  tror jag det heter. Kommer nån bild här om allt går som det ska.

.

Börjar bli proffsig! Den här är från hennes butik på söder som ligger på Rosenlundsgatan, en tvärgata till Hornsgatan. Häftig butik! Den måste ni besöka om ni är i Stockholm. Den heter La Princiepessa.

Nu måste jag krypa ner i sängen och sova. Godnatt!

Kommentera här: