Inte så rättvist..

..att först må sjukt ILLA i ca 4 månader pga Bullen i ugnen. Och därefter åka på magsjuka.. Tyckte jag hade gjort mitt.

MEN vad gör väl det när en veckas sportlov väntar runt hörnet :) Är dessutom extra glad efter beskedet att storkusin (min) med lilltremänning (Almas) kommer hem då!!!!

Sedan sist har vi hunnit med bl.a Stockholmsresa och Pippiteater.

Stockholmsresan gick under rubriken "Parkvalité" med två nätters hotellvistelse i gamla stan, medan Alma hade kvalitétid med sin farmor o farfar.

Första natten sov vi alla tillsammans hos urmodern och urfadern Kjellqvist. Och innan vi, trötta efter sen resa, slagit upp ögonen hade vi kusin Moa och Fredrika på besök. Bra uppvaknande med andra ord.

Alma, som vill ta det i sin takt i början, blev lite överrumplad över Moas direkta framfart och språk som hon inte riktigt förstod. Alma är ju också en lillskit storleksmässigt och Moa en lite större skit. Men det tog sig!!!

Förutom kvalitétstid på tu man hand hann jag o Martin de följande dagarna med middag med Maria o Andreas på Perellis exmans krog. Vi gjorde också en snabbvisit hos Granqvists i deras nyköpta läga. Jättefint såg det ut att kunna bli efter att alla flyttkartonger stuvats undan :)

Nu ska jag prova käka två ägg för att orka hämta Alma sedan. Är trots allt på bättringsvägen.

Kommentera här: