Julefrid

Idag har jag jobbat på trygga Thule.
Julefrid inföll sig med julpyssel inför anhörigträff.
Nu vill jag flytta in o julpynta.
Inte på Thulegården då...

Nu är i princip alla golv färdiglagda. Två ska inoljas.
Vi har vatten i köket!!!
På torsdag kommer fläktkillen....
Det rullar med andra ord på, men det har det ju gjort ett tag. ÄNDÅ blir det aldrig riktigt klart.
Hoppas på att listerna bankas upp med rätt jäkla spik/skruv i helgen så vi kan få dit en säng!!!
Så mycket bök o tänk bakom ALLT, till o med med något så enkelt som lister! Det är betongvägg som ska förborras o så måste man välja mellan en massa typer av spikar osv osv.
DET TAR TID o renovera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Martin är ju bara här på helgerna oxå.

Efter lägan startar vi upp stugbygget =)
Kanske....

Imorn provar jag på Allsta.

Kalvsylta på er!
1 Lotta W:

skriven

Hörde att du skulle vara på Allsta idag, mig ville dom ha på Runsvik. Det verkar vara mycket bortfall på personal nu. Nästa vecka ska jag börja vicka för Monica Engqvist på Lucksta fram till jul. Det ska bli jätteroligt! Vi kanske stöter på varandra någonstans framöver :) Annars skulle det vara roligt med en planerad dejt, vi har ju en del gemensamt med skolan, och sen är jag nyfiken på hur det går med magen din :) Hoppas det går bra idag!

2 Fatima:

skriven

ho ho ho... Roligt med stuga! Vart ska ni bygga??=) Det blir inte fjällen för oss nästa vecka.. kan du inte komma hit dårå?? =)

3 Fredrika:

skriven

Hallå.. tycker du kan bidra med nån bild, för oss stackare (jag) som inte ser eller hör nånting alls från DIG och MARTIN förutom det lilla man läser i denna blogg.. Hoppas det mås bra i alla fulla fall. saknar er!



puss i ljumsken/ freddi

4 Catrin:

skriven

Åh, jag håller med dig.... om allt!! =)



Min ständiga kommentar oxå gällande renoveringen: "det rullar på" men ändå känns inflytt låååångt bort!

Hade du någonsin trott att det skulle ta sådan här tid när ni köpte lägenheten?? Jag tyckte jag tog till med vår "deadline" men jag var visst tidsoptimist ;)



Jag träffas gärna Lina!! I början av veckan ser det mest ljust ut för mig =) Men vi kan ju höras!?



Puss & Kram

Kommentera här: