Tjipp!

Vad i sjutton gubbars hellskotta!
Vi har presentkort på ticnet som vi tänkte göra något för här i Sundsvall med mamma och pappa, som julklapp till dem. Men så går det bara att använda korten om man hämtar ut biljetterna på atg. Nu har vi insett att det enda som man kan hämta ut på atg här i Svallet är Timråbiljetter... inte direkt det vi hade tänkt oss. Jaja, kanske får boka nått åt oss själva i sommar i Stockholm o ta med mamma o pappa på nått här ändå!

Fredrika, du kan du!
Jättefina tröjor som passade perfa. KUL! TACK!
Jättesöta barnkläder oxå!
Ni får ta o komma o hälsa på nått här uppe så fort vi fått lite bättre ordning i lägan.

På nyår funderar vi på o va själva i år.
Insåg att vi har ju värsta utsikten över diverse raket- och smällevenemang.

Just nu sitter jag som Martins klister hemma hos Thomas där det är tv-spel.
Påhängsen flickvän med andra ord!!!
Ska bara dra nytta av att de ska äta snart, sen knallar jag hemöver.
Måste skaffa mig ett eget liv!!!
Fatima, vill du ut o gå med mig imorn =)
Behöver lite kvinligt sällskap minst sagt.

Hare

1 Fredrika:

skriven

Härligt att det funkade =) tjohooo

2 Fatima:

skriven

Kan hända att jag är lite upptagen.. men jag mezzar dig snart =D

3 Lotta W:

skriven

Säg till om du skulle vilja hitta på nåt med mig, jag är barnledig fram till onsdag :)

Kommentera här: