ojojojojojojojojoj

Jag säger då det, ojojojojojojojojojojoj
och oj
Vilken dag!

Hade det inte varit för den snälla busschauffören och den snälla tunnelbane-som-stämplar-biljetter-gubben hade jag legat avdankad på en parkbänk utan medvetande just nu

Allt nästan har gått som det brukar när det gäller mig
Det började med att jag somnade med kläderna på igår kväll och vaknade 11 idag, ute hos Kjellqvists. Helt svettig efter att jag drömt om klassträffen som stundar snart. Jag som skulle träffa Alexandra och skriva lägenhetskontrakt. Vi bestämde då en ny tid.

Kom sen på när jag väntade på bussen att ooops glömde kontraktet. Började gå tillbaka men så kom jag på att jag kan ju köpa ett nytt på universitetet. Så fick jag springa tillbaka. Tack snälla busschaufför att du väntade. Var tvungen att passa min klipptid hos Maria!

Väl på universitetet har dom slut på kontrakt, självklart! Och nej, jag hann inte åka och köpa det nån annanstans eftersom jag gått och ögonshoppat för länge efter klippningen. Ok, ett par örhängen köptes på riktigt för slantarna jag hade i plånboken.

Nu sitter jag ändå och väntar på Alexandra på universitetet. Hon har mitt visakort som Trondheimbankomaten åt upp. När jag fått det ska jag åka och betala klippningen hos Maria. Phu!

Om ni undrar vad tunnelbane-som-stämplar-biljett-gubben gjorde så sa han
-Välkommen och hadet så trevligt! Det behövde jag höra även om jag ännu inte vistte att det inte fanns några kontrakt.

Imorn drar jag till staden med stort S. Ska bli så kul o träffa alla. Snart ses vi Fatima och ni andra.

Kram
1 Kusse:

skriven

Vilken dag.... :)
Längesedan du skrev på bloggen, har saknat dig där...!
Ha det bra "systra" min...
Puss

2 fatima:

skriven

Ja!!! Snart syns vi!!

Kommentera här: