Onsdag

Tjingeling!

Idag är det onsdag och jag är tillbaka i Norge. Åkte till Östersund i måndags och sov över hos Kim och Johanna. Det är så mysigt där, man känner sig alltid så välkommen, så bor dom så fint och självklart är dom jätte jätteeeeeee trevliga också. Men dom var lite möra stackarna. Johanna hade varit hemma nån dag för hon hade råkat ut för en allergichock och Kim hade brutit nyckelbenet samma dag, dessa snowboardåkare!

Igår, tisdag, kom jag hit. Vi gjorde inget särskilt. Martin kom och mötte mig på lunchen och följde med hem en stund. Sen sov jag lite och städade.

Idag tog jag mig i kragen och gick upp vid nio samtidigt som Martin. Jag vet att det inte är sådär våldsamt överdrivet tidigt! Men, jag pallrade mig ut på en promenad sen! Skönt, när jag kom hem så duschade jag och åt. Sen pluggade jag i två timmar innan jag sprang ner till Catrin och barnen. Skulle kunna äta upp dom små grynen. Catrins lillasyster Johanna 12 år var där och hälsade på. Dom hade bakat vaniljbullar, mumma! Ville bara ta med mig Martin och gå tillbaka när jag kom hem. En promenad senare ringer det på dörren och in travar Olle med Felix i armarna och Felicia i linne och trosor med blöja! Efter en stund kom Catrin och Johanna upp också. Lina blev mycket nöjd.

Imorn blir det en morgonpromenad med ovan nämnda damer och Felix som sällskap istället. Martin sitter och blokerar TV:n med fotboll. Låter honom hållas eftersom jag är världens bästa flickvän. FAST han pratar med Bobby samtidigt. Nu jäklar!! Han har tydligen träffat nån ny brutta hörde jag nyss. Bobby alltså. Nä här blir verkligen inga barn gjorda! Ska dricka mitt te nu, sen får vi se.


Hej och hopp ner i tekoppen
1 mamsen:

skriven

hej lillörat längtar efter dig!!!Skönt med semester.Hanna vill att vi ska ut och shoppa men NEJ hon vill bara åt mina pengar den slynan
Nu ska jag äta lever mums och fortsätta läsa min bok innan jag drar på jobbet måste dit trots semester STORA KRAMAR!!

Kommentera här: