En sån här skulle jag behöva

image236

Huuuuuuu!
Snor snor och åter snor!
Nyser snyter nyser och snyter.

Som tur är har vi varit lediga idag.
Förutom att snorat har jag damsugit nere här i Kjellqvists boning idag.
 Fyra katter + allergi + förskyld är ingen vidare bra kombination. Vill kunna vara åtminstone lite social och inte endast sitta uppe på mitt kattfria rum med fönstret öppet.
Ikväll kommer Martin också. Vi får pyssla om varandra.

Om jag får låna bilen imorn förbiddag ska jag åka och se till lägenheten och få tillbaka nycklarna av Alexandra. Jag ska alltså snart åter bliva enstudentrumsboende med gemansamt kök.
Jippie

Nä ska ta och plugga lite nu så jag gjort nån skolnytta de här två lediga dagarna.

Kam å kapp å ggaaaaa
1 mammis:

skriven

Din lilla stackare du skulle vara hemma så skulle jag bädda ner dig ivår säng med rena lakan.Köpa en Kalle Anka tidning och mycket godis.Hyra en bra film och gulla med dig lillöra.Kramar inga pussar då smittar du.Love you!

Kommentera här: