Korridårsliv

Ttillbaka i Stockholm!!!!! Här ska jag stanna i tre veckor nu, inge tåg på sååå länge! Och det är nu det börjar....... mitt nya liv i korridår. På 16 kvadratmeters yta har jag proppat in alla mina saker och när jag skrivit klart ska jag gå och handla och för första gången stoppa in varorna i den gemensamma kylen i det gemensamma köket. Spännande!! Forts följer!

Jag kan varken nås eller nå folk på nån av mina telefoner för tillfället, en massa krångel bara!

                                                              Barnuppdatering!!!!!!!
Evas lillebror har fått barn, en liiten Whilma. Dick och Anna-Karin ska enligt planeringen ha om två veckor och går nu och väntar och väntar. Själv ska jag få träffa Linas lilla skrutt Hugo imorn kl 10 då jag ska få komma och låna deras telefon =)

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer förutom att jag ska plugga! Är så svårt utan telefon. På söndag kväll kommer Martin hem från Budapest så då ska jag till hans föräldrar och sova där med honom. Ikväll blir det nog mysning framför Idol alldeles allena. Jag har iallafall lyckats fått igång datorn så om det skulle komma nån våldtäktsman och bryta sig in kan jag alltid slå larm via msn eller nightlife, KÄNNS TRYCKT!

Magen skriker så nu är det dags för handling och käk! 

Hej hopp!
1 Åsa:

skriven

Hej Lina, Hittade dig i blogg vimlet av någon konstig anledning. Kul att läsa lite om vad du pysslar med nuförtiden. Kram//Åsa Ehrnholm

Kommentera här: