Almatankar

På grund av att vissa fick sova ut i bilen (se förra inlägget) nattade vi en svårsoven Alma i skift ikväll..

Fördelen med att ligga och inte kunna sova är att man får ta del av en hel del funderingar!

Martin som hade första skiftet berättade att Alma sagt;
-Jag älskar er två och Agnes. Och så älskar jag mig!
-Älskar du Alma? (M)
-Jag älskar MIG!

Martin hade sagt att det var bra och viktigt. Kanske viktigast av allt.

Hon började för övrigt prata om kärlek efter att hon berättar för M att hon pussat på Martin i ett fotoalbum hos mormor o morfar. Där pappa hade lika långt hår som henne :). Själv var jag svarthårig!

Under min nattning fick jag bl.a veta att hon önskar sig ett Himlabadhus i sitt rum!

Får se om Tomten kan ordna det..

På bilderna nedan beordrar tjejen farfar häst att springa!

Kommentera här: