Vecka 35 + 3

Svårt att fånga hela mig på bild på egen hand men här är jag o Magen i detta nu!

Allt ser fortfarande bra ut, inga tecken på HELLP som drabbade mig då jag väntade Alma.

På mitt senaste ultraljud, förra veckan, hade bebisen lagt sig mitt på medelkurvan och troddes väga 2400g. Tidigare har den legat på nedre delen och varit en lättviktare.

Häftigt att det är så nära nu! Tänk om jag får ha en puppförlossning denna gång! Spännande, roligt och pirrigt. Overkligt! Jag, föda barn liksom??!!

Jag o Alma skruvade ihop spjälsängen för ett tag sedan. Efter det fick vi en bebis på tre år som skulle i och ur denna säng en miljon gånger. Hon låg där och grät o hade sig, i sin lek då. Det har lugnat ner sig nu..

Annars är hon medveten om att bebisen kommer när det är sommar och tycker att han/hon ska heta Magnus (!! :/ ) för tillfället. Hon var också noga med att poängtera att Signe (Dan o Marias) inte fick ligga i spjälsängen, när de hälsade på i helgen. Det skulle hennes bebis göra!

Förutom att jag har magen i vädret är det mycket rättning och betyg på jobbet just nu så ingen unge får titta ut de två närmaste veckorna!

Kommentera här: