Nu ni....

...blir det bilder!

Kära Anna och Kajsa på besök i jul.
Två fina blondies som diggade varandra. Alma fick förutom bus o lek äran att lära systrarna Malmberg OCH moster Hanna "Blinka lilla..."!




Ännu ett finbesök, av Maja, Hugo och Lina!
Maja passade på att låna Almas klänning, en julklapp från farmor och farafar. Annars lagades det mat, pussades och kramades. Alma var mycket till sig i Maja. Och tänka sig, hennes mamma heter också Lina!


En liten extrajulafton i skogen!


Den uppmärksamme kan beskåda årets floppgran i bakgrunden..


Det var Pippi i paketet!!!


-Va! Kommer det mer!?





Nyår firades hos Daniel, Maria Meja och Bond ute på Alnö.
Sanna var också med och Marias syster Ann med fyra barn. Barnen blev barnsligt förtjusta i Alma och bar omkring på, spelade Nintendo med och pysslade om henne till max.

Behöver jag säga att Alma fullkomligt älskade det!? VILKET resulterade i att bruttan somnade precis vid tolvslaget i Daniel o Marias säng. Och det var alltså DÄR jag firade in det nya året. Inte fy skam om jag ska vara ärlig! Och det ska man ju.

Men vi hade redan hunnit titta på fyrverkerier ute i snön en vända. Alma fick då provåka sin sprillans nya snowracing, en julklapp från Meja m familj ,faster o farbror.






TVÅ ÅR ÄR PARTY!



Felix o Ebba m föräldrar tittade förbi!


Alma tjuvsmakar lite... Ebbas napp. Det är ju tummen som gäller annars.


Ebba, först till kvarn!


Randigt is the shit. Kryss-posen också!


Tjusiga kusiner! Till Almas lycka var det mycket Pippi i paketen även denna gång. Pippihakklappen blev en av favoriterna och bars flitigt. Tack fina gäster för en rolig dag!


Nu har jag så klart bilder på mobilen också.
Bilder som jag, så klart, inte lagt över på datorn. Bl.a på tremänning Tyra och hennes bakfulla, men ack så ljuva, mor..! De kanske dyker upp här lite i efterhand.

JA! Jag gjorde det! Nu blir det förhoppningsvis lite mer blogg då jag fått detta gjort.

KOMMENTERA NU

KRAM


1 Fredrika, mamma till Moa:

skriven

åh underbart!!

så STOR Meja har blivit! Ser att hon har på sig kläder som Moa knappt kunde ha nångång.. Kuuuuul! :D

KRAM TILL EEEER

2 Fredrika, mamma till Moa:

skriven

ojdå, råkade visst kommetnera med det namn jag kör med när jag kommenterar andra mammabloggar.. hehe.. men skadar väl inte att vara extra tydlig med vem jag är....

3 HanaPee:

skriven

gaaaaaaahhhh



saknar er



ringde dig häromdagen, du ringde ej upp



kuL :)



den 12:e februari kommer jag hem :D

Kommentera här: