en helt vanlig kväll

Ålen (Martin) håller på o ska ligga nära NÄRA när jag SVETTAS!
-Backa! säger jag som Alma när han är för kramig. MEN det är bl.a därför vi älskar`n, med lite perspektiv på trängslet.

Jag ligger i sängen o skriver om ni undrar... Martin har fått offra Amerikansk fotboll på tv mot datatid för mig!!! Går inte att se sportkanalerna med internet ikopplat ni minns.


Hanna har lämnat oss för Stockholm igen!
Inga Hanna-harklingar hörs, inga dinosariemoves syns och inget syskonfniss fnissas längre. Kvar är bara några lååååååånga hårstrån här o där. En tanke som slog mig var hur ofta de måste ränsa avloppet hos Perssons/Wigge.

Igår hälsade vi på Meja som äntligen fått komma hem!
En söt plutt som var lik Danne på övre delen av huvet o Marias släkte på munnen =). Bond var som vanligt med vilket INTE uppskattades av Alma! Det har gått bra förr, men hon blir allt större o "förståndig". Något stort som skäller högt kan ju faktiskt vara farligt.. Hon måste få träffa honom oftare så hon slipper bli som jag varit!



god natt

Kommentera här: