Snabbis

Dålig på att blogga = Lina Persson.
Tiden ni vet...

Idag har avslutningspicknick med tillhörannde show ägt rum på jobbet.
Jag hade satt ihop en dans tillsammans med några av barnen som vi bl.a bjöd på.

Fick sedan (förmodligen pga dansen) förfrågan om att jobba kvar som resurs, 100 procent, hela nästa termin. Ska det säkra före det osäkra tas är frågan? Kommer någon vilja anställa mig som lärare då jag inte arbetat i skolan på ett tag? Om jag tackar nej, finns det överhuvudtaget något lärarjobb att få?

Annars pysslar vi på med stugan. Plintar har gjutits, strand har grävts ut, kablar o vatten dragits mm. Jag har också insett att Lina P som snickare är ett stort skämt! Ärtformade armmuskler...

Trots stugjobb har vi hunnit umgås med diverse trevliga människor i helgen. Axel m familj besökte oss i fredags. Så olika de kan vara fast de är så små! Lördag kväll tillbringades på ett av taken i Sundsvall med sol och vin. Det var Åsa och Jonathan som hade äran att stå för grillning.

God natt!

Kommentera här: