Sjuk sjukare...

...och allra sjukast av oss här hemma är lilla Alma som bara sover och sover. Efter att bla ha haft hög feber i fyra dagar for jag och Alma in till primärsjukvården igår. Förmodligen har hon öroninflammation. Alvedon, nässprej, penicillin och MYCKET kärlek är det som gäller nu. Och så lite högläge o vätska förståss.

Förutom att ägna oss åt att vara sjuka jobbar jag på en förskola om dagarna. RIKTIGT lärorikt och roligt. Ett underskattat yrke som kräver mycket pedagogik. Den här förskolan arbetar mycket medvetet och personalen är engagerade. Så jag LÄR och LÄR som jag älskar. Har nu blivit sugen på att läsa ett år till för att ha full kompetens även mot yngre åldrar.

Vi få väl se.

Nu ska tacosen tas redas på.



PUSS PÅ ER
1 hanna:

skriven

men lill-strumpa!! (som du brukar kalla mig hihi). Pussa na' från mig.



KUL! Jag vet ingen person som skulle passa inom förskolan bättre än dig faktiskt.



vi får höras nåt mer, vi rings nåt framöver tyck ja'



pusspuss



Kommentera här: