Bilder för att muntra upp Freddan

Här kommer lite bilder på Alma till Freddan i väntans tidet... Om 1,5 månad ungefär smäller det. För visst är det så det går till när barnet kommer ut den tänkta vägen? Pang bom! Bjur även på lite andra bilder från storstadsvisiten. Har i princip bara tagit mobilbilder senaste tia.


Plask med mormor


-Ey kusin, jag ska lära dig allt jag kan!


Snygga brudar som bor i fel stad

Catherine firar 30 år med att rensa avlopp...

Från händig till gordius på ett litet kick. Catherine i ett nötskal!


Mycket roligare att stå i vagnen än utanför!


I Sidsjön åktes det pulka med Sjöléns i helgen.


Just nu...


Snart bär det iväg till skogen. Martin ska hämta en tak-bjälk-stol-mojäng till stugan som ska fraktas dit med släp. Annars blev jag, som man brukar bli efter att ha börjat jobba med nya barn, sjuk. Men idag är jag nästan tipp topp.

Ha en skön en helg!
1 fredd:

skriven

Tack för det! Längtar efter er

2 Verran:

skriven

fan vad söt hon är!

är almas overall från lindex, i så fall har tyra likadan. de hade ju likadan den innan också =)

saknar er. puss

3 Eva:

skriven

åh ja hade gärna setts på söndag men vi har hunnit bestämma med Niklas och Helena. Men gärna snart!! kram

4 Jag:

skriven

Kusse: Ja, jag tror det =) Vi har köpt till nästa vinter också. En svart... mer säger jag inte. Ut o leta!

5 stina:

skriven

Fina bilder! =)

Kommentera här: