En massa bilder

Var är barnet?


I lördags firade vi Elsa 1 år i Matfors....
Amanda, Alma Elsa och Anna. Ja och så Sara då, bakom alla ungar.


Stina och lill-Stina (Hampus)


Snälla snälla Elsa gav Alma en lååååång kram. Hysterisk gråt blev reaktionen.


Innan vi for tillbaka tittade vi förbi hos gammelfarmor/farmor. Vilka spännande ljud hon gör den där gumman. Alma härmar.


På söndag var det dags för ännu ett kalas. Lillstrumpa 21 år!


Present från oss..


Nu ska vi se Wallander, Kuriren!


Se så.. kommentera nu så jag bloggar lite oftare!
1 Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas:

skriven

Givetvis måsta jag kika in direkt ;)

Härliga bilder, de växer så det knakar de små liven. Man hänger liksom inte med riktigt :(



Stina och Hampus tror jag går på babysång med oss här i matfors =)



Hoppas filmen är bra!!

2 Kussen Verran:

skriven

fina bilder!

det roliga är att på forss-familje-bilden är det en öl i förgrunden... oväntat :-)

puss

3 stina:

skriven

ååh vilken otroligt ful bild på mig, här blir det till att fixa frillan å banta x antal kilo!

/stina

4 Jag:

skriven

Stina, du är knäpp!

5 Jack:

skriven

Grym Blogg =D

Händer idag ;)

6 moster hanna:

skriven

men huuuuuuuuuuuuuuuga. (mamma-röst)



Idag såg jag på en serie då en kille var tvungen att säga hejdå till en liten bebis han fått tagit hand om... OCH JAG BÖRJADE GRINA?!?! FÖR JAG TÄNKTE ATT DET VAR JAG OCH ALMA?!?!?



För att jag älskar alma

Och för att jag ska röva bort henne

ta henne från dig

då du ligger i dina små sov-komor



HAHAHHA!!!!!



/hanna med svininfluensa

Kommentera här: