zzz efter en bra och givande dag!

Du ljuva säng vad jag längatr efter dig nu!

Idag har Lina och barnen hälsat på oss i lägenheten.
Därefter åt vi lunch och gjorde stan i Sundscall city. Livet är helt klart omständigare med barn med i bilden men ACK så roligt!!! Utan dem och allt joks hade vi inte fått oss diverse skratt idag. Tack för att jag fick chansen att rå om er lite mer ordentligt idag Lina. Beundrar dig som mamma och uppskattar dig som vän. Kan inte säga det nog mycket.

Imorgon åker vi äntligen och hälsar på familjen Granqvist i Östersund!
Ska bli så spännande att få träffa Ebbot och få höra hela historien om själva utploppningen.

Livet leker med andra ord.
Förutom skolan som ligger och gnager då. MYCKET nu. Ska visst ge elevomdömen på en trea så fort som möjligt, fick jag nyss reda på. YTTERLIGARE en uppgift som inte får plats just nu. Dessutom har endast ett fåtal elever lämnat in något att ge omdöme på. Material som jag INTE hunnit rätta. Och vem är egentligen vem av alla dessa namn och ansikten. Okej, paniken kommer krypande igen. På söndag kanske jag kan ta tag i saken lite grann i alla fall.

Ska försöka slappna av.

Ha en god natts sömn gott folk!

Kommentera här: