Trött?

Höll på att skriva in användarnamn i rubrikrutan...
Dags att sova?

Blev peppad av era kommentarer att skriva!
Jag vill blogga mer. Efter att ha läst andra bloggar och facebookat brukar jag tappa orken. Thats the problemo. Men nu ska ni få både text och bilder. Har dock inga från London. Jag lät andra fota och levde i nuet istället.

Jag trivs på jobbet!
Eleverna har lov i nu i veckan... ;) Skämt o sido. Roligt att planera o trevliga kollegor som förgyller med samma knäppa humor som mig. Synd att inte Härnösand ligger här.. ööh.

I veckan har kusse, Tyra och Sofia hälsat på mellan kraxandet. Alma överöste Tyra med kärlek (se bildbeviset).

Vi har även hälsat på Lina, Hugo och Maya i Matfors.
Jag och Lina träffades som vissa inlästa redan vet på Lärarhögskolan första dagen. Snart kom de fram att Lina, som annars bor i Stockholm, har sin pappa i Matfors och att våra systrar gick i samma mattegrupp. Några år senare, i början av Almas liv, fick jag sedan påhälsninga av Linas pappas fru på BB eftersom hon är överläkare på kvinnokliniken. Men inte nog med det. Mjölkmaskinen som jag tampades med på den tiden. Vem tror ni hade framställt den? Linas pappa såklart.

Du är ju LÄSKIGT inblandad i mitt liv Lina. Men det är jag glad för!=)


NU BLIR DET BILDER!

Tremänningskärlek


Pedagogisk "matmoster"



Enda kortet som Sofia inte blev suddig på. Det fick Alma stå för istället.


Fin!





God natt!

1 hp:

skriven

hihi mosters lilla gul-näsa!! VARFR HAR HON SÅN GUL NÄSA?



Har ni smörjt in den med brun-utan-sol? Det måste jag göra med mitt ansikte nu kom jag på.



Skriv mer. Mer bilder. Det är såå kul!



Pusssssssssssssssssss /stora lill-syrran

2 stina:

skriven

Gud vad lillskruttan är söt!

3 Lina:

skriven

Puss, love you!

4 Verran:

skriven

fan vad snygga vi är.

roligt med bilder!

puss

5 Fredrika:

skriven

hahaaaaaaaa dör av garv, Alma är så fruktansvärt söt att man bara dör. DÖÖÖÖÖÖÖÖR

Kommentera här: