Efter många om och men...

...har vi nu lyckats få vinterdäck på the Volvooooo här ute i skogen. Enligt könsnormen var det Martin som skötte detta medan jag tog hand om barnet. Barnet sover nu och jag borde plocka undan i köket. För lite mer jämlikhet kan tilläggas att Martin lagade lunchen.

London var BRA!
Sicken stad. Finare än jag trodde.
Vi hann med:
-en rolig marknad i Camdon
-en mindre, men ack så bra, musikal, The brothers
-kortspel och vin
-en hängig dag med diverse magkrämpor och annat
-shoppingdag utan att inhandla en endaste liten strumpa till mig själv. Vad hände! Alma fick desto mer.
-middag med STOR bananasplitt

Det var JOBBIGT att lämna Alma.
Fick bita mig i läppen för att inte dra ned stämningen och tjuta. Väl borta gick det bättre även om jag kände att det var en dag för länge den sista dagen. Fick för mig att hon saknade oss då. Kanske var det tvärt om. Det hade iaf gått bra och Skruttan blev mäkta glad av att se oss när vi kom hem. Hon satt o skrattade långt efterråt. Ångrar inte att vi åkte Therese ;) Saknade henne på ett bra sätt.

Nu är jag hemma från jobb med förkyldning i kropp o knopp.
Har dock läst på om Medeltiden mitt i kraxandet. Vet ni vem Dante var gott folk?

Näe köket kallar!

1 Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas:

skriven

Åh tack för det, då kanske man ska våga åka iväg på en trip då ;)

Låter som om ni haft det kalasbra :)

2 Eva:

skriven

Du är utmanad ;) puss o kram

3 Kussilurran:

skriven

why but why bloggar du aldrig???

S K Ä R P N I N G!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera här: