Einstein

Ibland ser Alma verkligen ut som en liten vetenskapsman...
Måste försöka fånga det på kort.

Jag vet, jag är dålig på o blogga nu.
Skyller på tiden. Vet inte riktigt var den tar vägen... Lägenhetsfixningen står ju i siltje. Vi har försökt sätta upp rutiner.. som bryts. Bl.a är det sagt att vi ska ligga i sängen vid nio på kvällen. Undra om det hänt någon gång över huvud taget. Nuvarande klockslag 22.48....

I veckan ska vi iaf försöka ordna med fönsterbrädor och stolar till köket.
Fam Öhrqvist kommer upp ännu nästa helg. Förutom att det ska bli enormt roligt att träffa dem så ger det oss en spark i få-i-ordning-i-lägenhets-baken.

Sen sist har vi haft lite trevliga besök också.
Besök kan man inte få för mycket av Catrin... Jag tycker bara det är roligt med sällskap. Jag o Martin har själva köpt ett endaste plagg åt Alma. Vi tackar så hemskt mycket för alla fina presenter som hon får, även de som inte går under kategorin kläder.

Så lite bilder då..

Vår lilla Einstein sover. Mer sovpåsar åt folket.. eller iaf Alma!


Vår i Sundsvall


Blev inte fler denna gång.

Sussa gott...

Brukar föresten tänka på alla mammor o pappor som är uppe och pysslar om sina barn samtidigt som mig själv på natten. Tänk hur många vi är. De kan kännas lite lättare om man tröttar ihjäl då..
1 Veronica:

skriven

åh saknar er. roligt när du bloggar så man får se hur stor hon blir...

kommer hem i slutet av april, måste ses då!!!

puss

2 Catrin:

skriven

Hej gumman!



Vill ses nå mer... Fick mersmak av dig ;) haha! Har en liten idé som gror i mitt huvud, men jag tar det vid tillfälle, så du får vara nyfiken ett tag ;)

KRAM

Kommentera här: