Lycklig mamma

Som de flesta vet har jag o Martin fått en liten dotter, världens mysigaste finaste underbaraste starkaste coolaste!!!!!!! Men eftersom jag inte vet om Martin vill att jag skriver om allt som hänt här väntar jag. Kanske skaffar ett lösen...

Hur som helst vill jag tacka för all uppmuntran o varm omtanke vi fått av er alla!!! Att vi har så fina vänner!!! Det har hjälpt oss mycket. Att jag inte hört av mig till så många än beror på att vi faktiskt har fullt upp här men jag ska försöka klämma in ett samtal mellan varven. Jag vill ju berätta..

Fick lite dåligt samvete för det jag skrev om Martin i förra inlägget nu..... =)
Men han vet att han är den bästa!!!!!

Forts följer...
1 Evan:

skriven

Åh va roligt att höra att ni mår bra, hoppas vi kan höras snart på telen. Skickar massa styrkekramar till er alla tre!

2 Kussen:

skriven

fan du bloggar!!! kul...

är så glad för er! har försökt hållt mig uppdaterad genom samtal med mamma som pratat med mormor och kicki och så har jag förhört hanna på msn ibland... :-)

längtar tills jag får se lillfisen!

puss

3 Martina:

skriven

Hej på er!! Ett stort grattis till er!! Ha de så bra å ta hand om varandra!! kram Martina

4 Johanna Fjäll:

skriven

Grattis till er lilla dotter!

Hoppas ni alla tre får må bra i framtiden.



Kramar Johanna

5 sara:

skriven

Grattis till prinsessan eran!!!

/Sara

6 Lotta W:

skriven

Men GRATTIS!!!! Jag hade ingen aning! Jag blev rätt så förvånad när jag kom in här nu kan jag säga :) Gud vad roligt! Kram Kram

Kommentera här: