Lösen it is

Nu har jag bestämt mig.
Det kan va rätt skönt att skriva av sig här på bloggen men både jag o Martin känner att vi inte vill lämna ut lilla Alma och oss allt för mycket därför blir det ett lösen på bloggen snart. Så ni som vill fortsätta läsa lämna namn och mail här eller på min mail [email protected].

Förmodligen skickar jag bara mitt lösen till er som jag vet vilka ni är.

Vi hörs!

Kram
1 kussen:

skriven

jag vill såklart ha lösen...

[email protected]



pusspusspusspusspusspusspusspusspuss

2 Anna-karin sjölen:

skriven

Jag skulle vilja ha lösenordet då:)

Ser fram emot och träffas nått.

kram ak

3 Martina Eriksson:

skriven

Å såklart vill jag ha de oxå!! kram på er

4 Fatima:

skriven

=D skönt att se att du är tillbax =D Jag vill ha...

5 Evan:

skriven

Jag vill oxå jättegärna ha ett lösen :) kram

6 Malin Heldeby:

skriven

Hej och GRATTIS till tösen! Jag skulle gärna villja ha ett lösen!! Skulle vara trevligt att få följa er! Kram Malin, Anders och Wilhma!

7 Fredrika:

skriven

jaaaaag viiiiiiiill [email protected]

8 Lotta W:

skriven

Jag vill gärna ha lösen om jag får :)

9 Sofia:

skriven

Lina, jag vill ju å ha lösen om det är okej. Stort GRATTIS till flickan. Vet inte om du fick mitt sms (vet inte hur uppdaterad jag är på ditt mobbenummer). Kram

10 Sofia igen:

skriven

mäh..jag hade ju skrivit min mejladress i förra kommentaren, den är iaf: [email protected]

11 Tremännings Josefin:

skriven

Grattis grattis till flickan! Hörde av mamma och pappa. Hittade sedan denna blogg och tänkte att jag skulle skriva några rader till dig! Hoppas att ni alla tre mår bra! Jag fortsätter gärna att läsa här om du vill! Kramar Josefin

12 Tremännings Josefin:

skriven

Adressen kom nog inte med!

jossi[email protected]

13 Ti:

skriven

Hej gumman! Kul att du bestämt dig för att blogga igen. Jag vill jättegärna ha lösen.

Kramar från mig till er alla TRE!!

14 Carro:

skriven

jag tar gärna lösen till bloggen om det är okej?

Å grattis till lilla tösen =)))Kram!

15 maria:

skriven

[email protected]

Vill veta vad som händer! kram kram

16 Madde:

skriven

Hej Lina! Stort grattis till lilltjejen! Hoppas att ni mår bra. Jag vill väldigt gärna ha lösen till din blogg. Har läst den länge och vill gärna fortsätta med det:) hade bra! kram

17 Lotta W:

skriven

Min adress kom inte med däruppe ser jag nu. [email protected]

18 Åsa:

skriven

Jag följer er gärna om jag får :)



[email protected]



Kram //Åsa

19 Åsa:

skriven

Jag följer er gärna om jag får :)



[email protected]



Kram //Åsa

20 Madde:

skriven

Åh, ser att min adress inte heller kom med.. amadeleine[email protected]

Kommentera här: