Tjing

Nästan ett leende...
Viftning med armar resulterar oftast i denna min som iaf tenderar till ett smile!!!


I veckan har jag jobbat varenda dag.
ROLIGT. Jag har mest varit i förskoleklass och på fritids och jag har trivts. Längtar efter att få ett riktigt jobb o inte bara hoppa runt nu. Det som är bra med att jobba där jag gör är att jag förmodligen kan arbeta lite med drama om jag kommer in i svängen. Att köra lite heta stolen med barnen vore spännande.

Det är häftigt att tänka sig att Alma en dag kommer vara som någon av tjejerna jag träffar på skolan. Kanske hoppa spegel spegel med hopprep....

MIN kropp förtinar på äldre dar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Skulle visa en stackars grabb hur man rockar rockring idag och jag den forna rockringsdrottningen KLARADE DET INTE! Frustrerande och lite sorgligt. Ska be Martin köpa en ring o öva öva öva...

Nu ska grin-Alma få lite vit vätska!
1 Veronica:

skriven

Vad fin hon är!

Hon ser ju ut som dig då du var liten...

puss puss

2 mammis:

skriven

Hon ler ju!Åh vad jag längtar efter er!Momma är sjuk av längtan!Jag är frisk nu!Efter 2 dagar efter maginfluensa skall man vara frisk!!!

Nu är jag frisk och Lilla gumman kan träffa momma!

3 Carro:

skriven

TACK så mycket =)) Känns superbra!! FOgarna får hjälp av bälte, sjukskrivning å vattengympa nu, sen ska vi njuta! Å Alma blir kanske bara sötare och sötare!KRAM!

Kommentera här: