Hope

På de tre föregående veckorna (v12, 13, 14) hade jag skrivit hope i min kalender.
Jag vet som en liten 14-tjej. Men någon gång under dessa  veckor skulle poffet äga rum....
Denna vecka står det inte längre något hope och lika bra är väl det för ingenting har fått det att kännas lika hopplöst som dessa jäkla hope. Idag går jag in i v 15.

Men jag härdar!!!
Tar hornen vid tjuren!!!
Kämpar!!!

Alla uppmuntrande ord och berättelser om senare inträffade poff hjälper enormt!!!
Igår hjälpte du mig Fatima!

Nu har riddaren på den vita hästen lagat mat åt mig....

1 Ti:

skriven

Hej gumman!

Kul att du har börjat blogga igen. Hoppas att du börjar må bättre snart, vill så gärna komma och hälsa på er, jag och Fanny! Saknar er massor!!!

Kram

2 Fatima:

skriven

Så bra då ;D Seriöst jag vet att det är jobbigt... man blir nästan sjuk i huvet av att må sådär såååå länge! Jag blev helt apatisk periodvis och hade lite svårt att glädjas åt allt.. men som sagt... Poffet lär komma snart!! Hoppas

3 Kussen:

skriven

poffet kom väl för några månader sen... från martin.

ha ha ha ha ha.

nej seriöst, du är starkare än du tror. jobbigt att må dåligt så länge...gör ju att en annan får en chans att tänka både en och två gånger innan freddan får poffa...

ha ha ha

puss

4 Kussen:

skriven

ja.... båtleken och alla glas rött vill man ju såklart föra vidare ner i generationen....

love you.

Kommentera här: