Sånt är livet

Var ska jag börja?
Skulle behöva välla ur mig saker!!!!

Gårdagen var en mardröm!
Mådde lika illa som jag gjort tidigare o kom underfund med att jag faktiskt mått bättre ett tag nu fast jag ibland börjat tveka. Samtidigt hade jag så idiotiskt molont åt urinvägarna. Sådana dagar vill man bara skjuta någon eller sig själv. Plågade alltså mig igenom hela dagen!

Idag jobbade jag halva dagen vilket TACK O LOV gick ganska bra.
Men efter att jag jobbat får jag alltid sån jävulsk huvudvärk.
Låg o kved i sängen hos farmor efter jobbet. Snälla farmor lagade mat så att jag skulle kunna ta alvedon. Började må tokilla precis innan maten. Spydde och åt för att slutligen få tillbaka en del av urinvärken.

När folk klagar över nån tillfällig liten värk eller förkyldning nu för tiden kan jag få lust o strypa dem. -DIN FÖRKYLDNING GÅR ÖVER OM NÅGRA DAGAR!!!!!!!!!! -TA EN VÄRKTABLETT SOM FAKTISKT HJÄLPER OM DU HAR ONT I FINGRET. Så skriker jag inte, men har god lust.

Samtidigt inser jag hur bra jag själv har det!!!
Jag VET vad mitt mående beror på. Finns de som går och har kronisk smärta/obehag utan att läkarna kan hitta något fel!!! Jag KOMMER att må bättre. Vissa kan bara hoppas eller vet att de ALDRIG kommer att göra det. Mina tankar går inte alltför sällan till dessa människor. En del av dem finns i min närhet. Och sist men inte minst.....

JAG FÅR UT DET MEST FANTASTISKA MAN KAN FÅ AV DET HELA

1 Åsa:

skriven

Men Grattis Lina! Gud va spännande. Hoppas att du ska må bättre snart. Kram

2 fatima:

skriven

hi hi i know the feeling.... ta hand om *er nu =D

3 Catrin:

skriven

Håll ut stinta!! =)

4 Catrin:

skriven

Hellu!



Jag ställer en påse med mammakläder här på Ankis kontor som hon kan ta med till dig... De är säkert lite stora på dig, men vem vet hur stor du kommer bli?? ;) Det är nå byxor/ jeans efter susanne oxå och hon blev ju mycket större än mig så inte ens jag kunde ha dem :) Men jag tänkte att du kanske vill klippa och sy eller nå, annars är det bara att hiva =)

Blir väl inga mer barn för mig :( buhuuu....



Förresten! Skickar med ett ryggbälte oxå som är jätteskönt att ha sedan när kulan är större och tyngre! Stoppa magen i kupan och dra åt bältet :)!! Jätteskönt stöd vid promenader å så!



Ha det gott i helgen!! Kram på dej*

Kommentera här: