Jaou

Lörda kväll.
Sitter ute i skogen.
Läser en och en annan blogg.
Mår lite illa av att läsa o skriva blogg..
Kanske därför jag inte gö re så mycket nu.

Idag.
Jag o Martin letade tapeter till köket.
SVÅRT!
Ska passa till golv, bänkskiva o kakel.
Tror vi kör på det kaklet.
¨
Sedan stan o mat.
Det mesta kretsar kring mat..
Lägenhetsrenovering för Martin till sist.

Själv blev jag upphämtad av kusse.
Vi åkte o besökte Maria o Pippi Långstrump m familj.
KOORSLIGT
Kusse var snäll o halkade sig upp för vägarna till skogen o släppte av mig!!!!

Martin har nu fritid o umgås med en bror.

Kiwwe sparkar o går an..
Jag ÄLSKAR det.
I fredags fick Martin känna av det för första ggn!

Har föresten färgat o klippt av långhåret till en slags page.
Herre min gud...
Ser ut som en flicka ibland och en tant ibland.
Blev för mesig.
Några få gånger tycker jag det ser bra ut.
Upssatt rätt fint.
Ojojoj
hähä
hoho

Puss och kram Lina

1 Åsa:

skriven

Det blev säkert jätte fint Lina. Kan man inte få se en bild på den nya frisyren. Ha det bra. Skriv gärna mer om var du är i graviditeten. Om du orkar så klart...

Ha det bra!

Kram//Åsa

2 Fredrika:

skriven

Hej!

Kommentera här: