Ha!

Så jäkla klockis!
Komunen har ordnat nått nytt superduper-säkert datasystem mitt i sommarn. Alla ordinarie har fått en personlig kod men inte vi stackars vikarier. Nu skrattar vi dem rakt upp i ansiktet. En mycket finurlig hacker här på bygget har lyckats tagit sig in ändå o nu sitter jag här o bloggar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Igår, på min STORA dag, hann jag med två dopp i Kvarnviken innan jobbet!
Anna och hennes fransos var hemma så jag fick paket på stranden.
Så det ska va den 25:e juli!
På jobbet hade storchefen,-mamma-anki köpt en barnpool där en samling pensisar satt och plaskade sina fötter i!

På kvällen efter jobbet fick jag paket o glass!
Två solstolar av Martin till ballen!!!!!
Måste kila...
1 Anonym:

skriven

Jasså, det finns såna finurliga personer innanför väggarna på thule!?!?!?



Ja, det kan ju alltid vara bra att ha! HAHA!!!

2 Catrin:

skriven

Det var jag som lämnade en kom. =)

Kommentera här: