Magchock

Ikväll har jag och gamla stockholmsbruttorna varit hos Jonna som enligt tidtabellen ska bli mamma om en månad. Jonna syndes knappt bakom sin fina mage. Förutom magen som mamma hade när hon väntade lillstrumpa, har jag aldrig sett en sådan stor bebiskula, och nu för tiden ser man ju en hel del!!

Jonna har inget emot att man kallar henne stor Fatima, om du tycker jag är ett ashole nu. Jag tycker gravida människor, kvinnor som män, är det vackraste som finns. Måste fråga Jonna om jag får lägga ut en bild här.


image334
Innan bebisen kommer ska vi hinna med ett pyjamasparty!
Nästa fredag är det pyjamas med månar, svullning och film som gäller. Självklart ingår övernattning. Så nu är det bara att knipa för Jonna om bebisen skulle få för sig att komma ut lite tidigare än tänkt.


Imorn bär det iväg till det svallande sundet.
Sundsvall för er som är lite långsamma.

Godnatt



1 Fatima:

skriven

Joooo nu tycker jag du är ett ashole ;D hi hi hi *skämt* Ska vi fika i helgen eller???
=D Joooooo!!!

2 Evan:

skriven

Jo snart så, kanske de kommer egna, inte riktigt ännu men förhoppningsvis snart :) Ni då? Hur länge är ni hemma i helgen? Hinner vi ses? *Kram*

Kommentera här: