Julemys

Först bjuder jag på en magbildsbomb från v 27...



I år gick allt enligt traditionen fast faktiskt lite lugnare än vanligt.
Julgransklädning dagen före, i år med Hanna o Anton. Satt i soffan o domderade men till slut kunde jag inte hålla mig. Sedan kom stockholmssläkten, dock utan lilla Linnea! Ok, därefter stressade jag ihop de sista klappinslagningarna för att sedan STUPA i säng.

På dopparedan var jag o lillstrumpa först hos Malmbergs och grattade Anna.
När vi kommer hem därifrån brukar släkten alltid ha kommit, men i år var vi i tid! Kanske sista året vi var hos Anna på självaste julafton! Sedan flöt julen på riktigt lugnt trots Forssläktet. Mormor dansade med tomten, alla dansade kring sofforna och fisar släpptes... allt enligt tradition. I år släpptes även en spännande nyhet!

Nu ska vi äntligen ÄTA.
Ska bli gott med nått annat än julmat.
O snart kommer Marre K till stan!

Go o gla kexchokla
1 Fredrika:

skriven

Tjockis!

Har du fått juleklappen från mig? Passade? Vad tyckte du? Kramkram och gott nytt år!

2 Cassandra:

skriven

åh vad roligt med bebis :)

3 johanna granqvist:

skriven

Vilken snygg tjej och vilken snygg mage! hoppas allt är bra, vi borde ses snart. Massa kramar från johanna i Östersund

Kommentera här: