30

När man är 30 kan man väl inte på något sätt
räknas som ungdom längre... eller?

Då är man väl ändå vuxen på riktigt.
Allt med 20 i, dvs 20-29, låter ju ungt. Men 30... njäää
Vad maffigt det känns att fylla 30 när man tänker så.
Nu är man aldrig mer ungdom!
Idag fyller Danne, äldste bror Kjellqvist, 30.....!

GRATTIS! GRATTIS!

Han och Thomas sitter just nu på ett tåg påväg hit till Stockholm!
Familjen K-pist och jag har en jätteklurig present.... hehe
En sådan skulle jag vilja ha... eller kanske inte själva presenten... men vägen till presenten..

Det vankas kalas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 Kussen:

skriven

vad gullig du är... du är min idol med, i alla fall nu som vuxen, som barn kanske jag var lite bossig med dig ;)
ser verkligen fram emot båten och fattiga barn, det var roliga lekar!
jag tycker att vi bestämmer att det fortfarande låter ungt att vara 30... vi är ju snart där...
saknar dig!
puss

2 ellen:

skriven

det dar koper jag inte! jag ar ju trettio! tycker du jag ar ett russin? ja, kanske borjar jag bli lite skrynklig har och dar, men de e fan coolt att va 30!

Kommentera här: