Utmaning nr 2

Hello, nyss hemkommen från Caroline, Mathilde och Marcus!
Jo, visst var hon en gobit lilla Mathilde! Trivdes bra i min famn gjorde hon också =) Bilder kommer. Men nu utmaning nr 2 innan det är dags att sova.

Gör så här :

Förnamn = Mellan namn
Efternamn = Närmaste granne
Hemstad= senaste bussbesöket
Ålder = mammas ålder
Yrke = pappas yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har piercingar ( örhängen räknas )
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxornas färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Idol = den du senast lyssande på

Jag heter Kristina Vet inte, är 52 år och jobbar sim ingenjör. Jag bor i Gullmarsplan. Jag älskar ludna spindlar. Jag har lila hår och gråa ögon. Jag älskar rave kloockan halv fem på morgonen och mina idoler är In flames.

Jag utmanar Ahlman, Eva och Carro

Godnatt gott folk

Kommentera här: