Tillbaka i Svea rike

Goddag!

Måste börja med att fråga:
Vem är du Malin som skrev att du varit på samma inspelning som mig!?
Jag håller på att nyfikna ihjäl mig så snälla svara!

Idag är det söndag och det var ett tag sedan jag skrev nu.
Tittarsifrorna rasar, så det är väl bäst att jag skriver några rader. Jag vet att jag är dålig på att lägga in bilder också, höjden av latet helt enkelt. Men håll till godo, ska försöka bättra mig.

Sen sist har jag och Martin kämpat oss tillbaka till Sverige med samanlagt nio olika slags bärmojänger, fyra rullisar, två ryggsäckar, en handväska, en dataväska och en påsgrej! Allt detta delar vi nu sympatiskt plats med i vår 16 kvadratare.

Sammanfattande uppdatering sedan sist:

Torsdag:
Mongolisk middag med Martin, kära kusinvitamin och Njurunda-Maria. GUD så gott och GUD ett sådant trevligt sällskap!

Fredag: Klippning och prat hos Ånge-Maria. GUD så det behövdes! På kvällen Idol hos Kjellqvists. GUD vilket FIASKO! Idol, alltså.

Lördag: Plugg på dagen. Middag med Martins morfar och hans kvinna, moster och päron. Persiskt! GOTT!

Nu ska vi käka och sedan träffa Olle och Catherine och barnen!
Länge sedan sist!

Kram

Kommentera här: